Módne ikony
Jednou z nich je Rihanna
ďalšia je Erica Mohn
Victoria Beckham
Miley Cyrus
Rita ora
Svetoznáme časopisy
VOGUE
Vogue je časopis so zameraním na módu, dizajn a životný štýl. Vychádza v dvadsiatich troch krajinách každý mesiac. V redakcii sa vystriedala celá rada svetoznámych módnych fotografov.
V magazíne The New York Times v decembri 2006 opísala Vogue literárna kritička Caroline Weber ako "najvplyvnejší módny časopis na svete."
Vogue publikuje tiež články o umení, kultúre a politike. Má celý rad stálych modeliek z rady známych celebrít. Na druhú stranu je časopis tiež kritizovaný.
V súčasnej dobe vychádza v 23 krajinách: Argentína, Austrália, Belgicko, Brazília, Kanada, Čína, Francúzsko, Nemecko, Grécko, India, Taliansko, Japonsko, Kórea, Mexico, Peru, Poľsko, Portugalsko, Rusko, Španielsko, Švajčiarsko, Taiwan, Turecko, Veľká Británia a USA.Vogue bol založený ako týždenník Arthurom Baldwinom Turnurem v roku 1892. Keď v roku 1909 zomrel, prevzal spoločnosť Condé Nast. Prvá zmena, ktorú Nast urobil, že zmenil periódu výtlačkov na dva týždne namiesto jedného. V roku 1910 začal vydávať aj v Európe postupne bola dobytá Británia, Španielsko a Francúzsko. V šesťdesiatych rokoch začala robiť šéfredaktorku Diana Vreeland a začala dávať prácu takým celebritám - modelkám ako boli napríklad Suzy Parker, Twiggy, Penelope Tree a ďalšie.V redakcii sa vystriedala celá rada svetoznámych módnych a reportážnych fotografov. Napríklad André Kertész, Robert Doisneau, Edward Steichen, Richard Avedon, William Klein alebo Edwin Smith.
.

ELLE
Elle je celosvetovo lifestylový magazín francúzskeho pôvodu, ktorý sa zameriava na módu, krásu, zdravie a zábavu. Elle je tiež svetovo najpredávanejší módny časopis. Založil ho Pierre Lazareff s manželkou Hélène Gordon v roku 1945. Názov vo francúzštine znamená "ona".To je teraz svet je najväčší módny časopis, s 39 medzinárodnými vydaniami v 60 krajinách. Technologicky hovoriť, značka Elle globálna sieť zahŕňa vyše 20 internetových stránok. Čitatelia Elle majú stredný vek 34.7 rokov. Predplatné zodpovedajú za 73 percenta čitateľov. S zůstaním 27 percentne kúpnych jediných záležitosťou, Elle je jediný módny časopis k zväčšili jeho predaja novinového stánku v minulosti päť rokov, najviac pozoruhodne s 18 percentuálneho zvyšovania prvej polovice 2006. Tam je 27 internetových stránok Elly globálne, ktorý všeobecne zaujať cez 1 milión návštevníkov a 26 miliónov pohľadov strany na mesiac Elle siaha cez 4.8 milión čitateľov. Drvivá väčšina (82 percenta) publika Elly sú ženy medzi veky 18 a 49. Štyridsať percenta čitateľov je jedno a stredné domáce príjem je $ 69,973. "Naši čitatelia sú mladí dosť myslieť na život ako dobrodružstvo a starý dosť mať prostriedky žiť to," hovoril Robbie Myers, šéfredaktor.
